Miss trötter

Gokväll!

Nu ska jag strax gå och lägga mig. Har varit en lång dag idag. Bröjade halv ett med datakunskap. Hade affärsjuridik på eftermiddagen och efter det åkte jag direkt ut till vaxholm för att få lite introduktion i det nya jobbet. Det gick bra och folket där va jättetrevliga. Kul kul :D

Planerna för helgen är att jag och Emelie åker till Norge imorgon och hälsar på lite folk. Blir nog så att vi tar nattbussen imorgon kväll. Jag, och även Emelie har lite att göra på dagen så det blir nog bäst så. Då kommer vi isåfall till oslo vid lördag morgon. Stannar dagen ut och tar nattbussen hem lördag kväll. Blir då två bussnätter denna helg. Men jag sover hellre i bussen än att åka på dagen. Älskar att åka bil och sova, så ska nog inte vara några problem med buss. Jag är alltid lika trött oavsett..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0