söndagspyssel

Godeftermiddag!

Nu är jag stolt över mig själv! Jag har gjort klart en himla massa skolarbete i helgen! 3 svenska tal som ska hållas i veckan, en bilduppgift, en filosofiuppgift, pluggat till hälsopedagogikprov och jobbat på med en inlämning i internationell ekonomi. Känner verkligen att jag har hunnit med mycket under de dagar jag varit sjuk!

Idag är dag nummer 4 jag är hemma och tar det lungt och kryar på mig. Känner mig bättre, fortfarande täppa och så, men halsonten har iprincip gått över! Imorgon blir det att ta några piller på morgonen, åka iväg till arlas kosläpp, sen skola och till sist derby på kvällen. Ringde moster imorse också. Och hon fårgade om vi, mellan skolan och derbyt hade lust att äta med min kusin. Typ pizzerian, och visst hade vi det!

Nu ska jag ta något att äta. Har levt på två bananer och ett halvt glas yoghurt på tre dagar, så känner mig lite hungrig.. Det är konstigt, hur mätt man  kan känna sig när man är sjuk, trost att man knappt har ätit någonting alls :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0