so sick..

Tjohejs!

Nu ligger jag här i soffan och tycker synd om mig själv. Men idag gör jag nog för ovanlighetens skull rätt i det.. Har nämligen gått och blivit sjuk igen.. Ja som nyligen kände mig så frisk. Var väl skivan igår som stramade åt min hälsa lite grann. Men men, dethade inte varit värt att missa skivan iallafall. Jag får ta och krya på mig några dagar nu!
 
Febern imorse visade 39 grader. Jag kände mig som en kokande stekpanna. Överkroppen svettades och resten fröd, trots att jag låg unde mitt varma duntäcke. Jag trodde att det inte kunde bli så mycket värre, men såklart så kom PMS-veckan på det också. Con gratz. Nu ligger jag hemma, och kommer förmodligen göra det veckan ut!

Nu ska jag kura ner mig i soffan, dricka lite blåbärssoppa och kolla på lite avsnitt på tv3 play. See yaa!

Kommentarer
Postat av: Marina

Krya på dej gumman <3

2009-05-13 @ 21:52:00
URL: http://inamansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0