sjuk sjuk sjuk

Hallo.

Sjuk, sjuk, sjuk och sjuk. Jag som trodde att jag äntligen blivit frisk fick igår känna på en riktig svullen hals och feber. Usch! Ibland är livet lagpm orättvist.. Ska till doktorn ikväll och se vad han säger. Halsfluss, eller rejäl förkylning? Det första skulle jag tippa på.

Gårdagen var underbar! Vädret strålande och kläderna lättklädda. Jag och Emelie tog oss en tur till skansen för att fota lite och kanske få se en skymt av årets björnungar. Tyvärr blev det inge små björnar, men däremot hade vi en mycket trevlig dag. Det var en tjej som ringde om min annons jag hade lagt ut om jobb, så jag åkte dit och hälsade på imorse. Jag hade ju redan på lördagsmorgonen bestämt att jag skulle följa med Emelie ut till henne på vaxholm och äta och sova där. Det var ju då väldigt passande att damen som ringde också hade sitt ställe ute på waxholm. Allt gick bra och jag ska redan för börja jobba i veckan. Mest lite kvällsjobb och på helger.

Annars var vår lördagskväll i vaxholm mycket trevlig! Vi åt jättegod grillad mat och pratade en massa. Dessutom bokade vi in grillkväll nästa eller nästnästa helg hos Emelie. Yay! Pratade också med några kompisar som var uppe i funäsdalen på after ski 1000. Det var ju från början tänkt att vi också skulle åkt upp, men efterso jag inte kände mig helt hundra så ville jag inte åka. Eller rättare sagt orkade jag inte åka.. Brorsan och pappsi åkte iallafall upp några dagar.

Nu ska jag sätta igång med mitt stora inlämningsarbete i ledarskap som ska in på tisdag. Senare blir det kolla på ny dator och sen till doktorb vid 8. Hoppas ni mår bra. Vi hörs!


Här kommer lite bilder från gårdagen och skansen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0