Ryttarkändisar

Måste berätta två roliga saker, med ryttarkändisar inblandade, som skedde under meetinget. Den första var när vi skulle ta moppen till vandrarhemmet vi bodde på. Mickis körde och satte dig först på sadeln. Förra veckan köpte jag ett par lite för tajta G-star Raw byxor.. Det märkte jag verkligen av när jag skulle hoppa upp på moppesadeln bakom Mickis. Jag kunde knappt dra upp benet över sadeln och intenog med det så reda Peter Eriksson förbi och väntade sig om flera gånger för att se om jag lyckades komma upp. Haha. Det tog några försök innan jag satte mig tillrätta och vi kunde rulla iväg. När vi åkte förbi honom och hans häst så såg vi ett stort "hån" leende på hans läppar. Lite pinsamt, min sida var det allt. Men även ryttarkänidsarna måste ju också få skratta åt oss lite grann.

Sen var det en till lite halv rolig händelse när jag och Mickis stog och fotade vid framhoppningen. Vi stog med varsin systemkamera och Mickis fick plötsligt för sig att fota mig, vilket jag inte gillade! Jag la då upp hela armen över mitt ansikte och just i samma ögonblick red Helena Lundbäck förbi odh små skrattade åt oss.. När hon kom förbi nästa gång, så skrattade hon rätt högt åt oss och sa någonting i stil med "nu ger du igen åt andra hållet". hehe. Förstod inte riktigt vad hon menade, men var väl något med att jag fotade och Mickis inte hade sin kamera uppe. Haha, hon fick sig ett gott skratt, hon Helena. Vilket vi också fick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0