Norge

Hej hallå.

Nu sitter jag och Emelie hemma hos våra kompisar i Norge och vi ska snart åka in till Olso en sväng. Resan inatt tog lång tid och det blev inte så mycket sömn för min del. Hoppas på att kunna få sova lite mer nu inatt när vi åker hem. Vi kom till Oslo 06.00 imorse och möttes upp av våra kompisar där bussen stannande. Om jag inte nämnt det innan så tog bussresan 7,5 tim.. Vi åkte hem och sov lite granna och kollade på film. Våra norska vänner hade varit ute och festat hela natten så dom var lika trötta som vi när vi träffades.

Nu ligger dom och sover fortfarande. Men vi ska snart upp och göra oss iordning. Men sålänge blir det en film för Emelies och min del. Ha de bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0