Nedräkning

Hej!

Gårdagens tävlingsdag var underbar. Vi hade fem hästar med oss och njöt av sol och värme hela dagen. Alla hästarna blev placerade utom en unghäst.. Jag och Thea följde med som hästskötare och jag tycker att vi hade en rolig dag tillsammans! Mycket skratt och skoj. Vi åkte från norrtälje redan 8 på morgonen, och jag kom väl hem runt 7 på kvällen. Var rätt matt efter all sol..

Idag har det varit skola som vanligt. Har haft tre lektioner som vi inte har gjort något mörkvärdigt på. Fick tillbaka mitt hälsopedagogik prov där jag fått vg-. Får väl se vad betyget slutar på.. Efter skolan åkte jag med Angelica ut till drottningholm. Tog kort på henne och fina Shandra.

Och vet ni va. Idag är det 16 dagar kvar tills tar studenten!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0