skiva @ mango ikväll

Good morning vänner och läsare!

Nu har jag och Billy vaknat och är påväg ut på morgonens andra promenad Mamma var ute med honom tidigare imorse. Det ska morgontrötta personer som jag tacka för! hehe.. Och vet ni vad, jag har blivit sjuk igen. usch fy och blä! Att det knappt hinner gå en frisk veckan innan jag får flunsan igen. Jag blir så trött!

Jag hoppas iallafall på att jag mår bättre senare på dan. Ska passa Zorro i eftermiddag. Sen ska jag och Emelie till Mango på vår första studentskiva. Blev bjudna av Calle i min förra klass. Ska bli skoj!

Beroende på hur jag känner mig senare i veckan så kanske de blir Rix fm festival på fredag. Men jag orkar inte apllra mig dit och jag känner mig sjuk, det blir bara så mycket värre då.. Jaja,vi får se helt enkelt. Är jag frisk, så har vi styrt upp världens planer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0