Ta igen sig efter helgen

Efter att ha sovit sittandes på en buss i två nätter så var det nu riktigt skönt att få sova i sin egna säng. Vi tog ju som sagt kvällsbussen hem på lördagkväll från Norge och var hemma igår morse klockan 6. Jag hade bestämt mig för att följa med Camilla på tävling på dagen, och så fick det bli. Jag blev upphämtad på brommaplan halv 9, så hann vila lite innan det börde av igen..

Tävlingen skulle hållas på Täby ridklubb. Camilla och Kotten startade 1m och 1.10 klasserna. I im kom dom trea och i 1.10 fick dom tyvärr ett stopp. Annars såg Kotten jättefin ut! Camilla red bra också, hon som hade partat natten innan. En fin röd rosett fick dom med sig hem.

Nu ska jag strax iväg till skolan. Hoppas på en lugn dag idag, så man kan ta igen sig lite från helgen. Och juste, imorgon ska Emelie och jag på vår första studentskiva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0