Långhelg

Hej hopp!

Klasskivan igår va rolig, trots att jag nästan förväntat mig lite mer.. va lite dåligtom folk, så jag och emelie åkte redan vid 1. Vi blev hämtade och åkte med ut på en efterfest mot ekeröhållet. Gick och la oss vid 4, fick stjuss till bussen vid 7 och kom väl hem till halv 9. Direkt nät jag kom hem var det bara att packa om för en trip ut till landet. Tar ju hand om Billy den här helgen, och några dagar i början på nästa vecka så han får följa med ut till landet.

Nu sitter jag och Billy utanför flygfyren och väntar på att familjen ska handla klart.. Lite tråkigt väder bara, men hoppas att det kanske spricker upp till senare eller möjligtvis till imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0