pannkaka & plugg

Gókväll!

Satte mig precis vid datan igen, efter en riktigt god pannkaksmiddag. Jag älskar mammas pannkakor. Jag vet inte vad hon gör med dom eller vad hon har i dom. Men något är det, för jag lyckas aldrig få dom likadana.
However.. Nu ska jag plugga vidare, bara en månad kvar i skolan och tiden bara springer iväg samtidigt som man tycker att det är en hel evighet kvar tills vi tar studenten. Eller det kanske det inte är.. För nu i veckan ska vi lämna in bilder och sånt till studentplakatet jag ska ha. Och alla inbjudningskort som ska skrivas. Ett himla jobb, men det är det helt klart värt!

Förresten tog jag med mig Billy hem idag. Vi har varit ute och busar och han nu dött på fårfällen.. så trött blev han. haha!
Nej nu måste jag fortsätta med pluggandet om jags ka hinna se någon tv alls ikväll.. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0