Jag jobbar för kunskap

Nu är jag tillbaka efter en hel dag i stallet. Dåligt bloggande på sistonde, jag vet. Men jag har haft rätt mycket att göra, så bloggen kommer lite i efterhand. Idag har vi hunnit med mycket. Mockat, fodrat, knäppt massa kort, hjälpt till med hästar in och ut och hjälpt Marcus hoppa hästarna. Har varit roligt att få chansen att vara ute en hel dag. Vi åkte hem till middagen. Eller snarare gick.. Sen åkte jag tillbaka till träningarna som började halv 6. Blev en hel del kort och det var ett strålande fotoväder under hela kvällen! Innan jag åkte hem hjälpte jag Lena med lite stallsysslor. Sen tog jag en joggingtur hem, fikade lite innan jag åkte tillbaka till stallet igen för att byta täcken och hjälpa md fodring.

Jag jobbar inte för pengar. Jag jobbar för kunskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0