Ingen bra kombination..

Jag hatar att vara sjuk, men jag älskar solen. Vissa saker går tyvärr inte att kominera, hur mycket man än skulle vilja.. Att se det fina vädret utanför förnstret men samtidigt inse att man måste ligga inne i sängen för att friskna på sig. Det suger, det gör det verkligen. Jag har gått runt med halsont och feber i tre dagar men börjar äntligen känna mig bättre! Sitter ute på altanen nu och äter brunch bestående av jordgubbar, yoghurt och crunchy. Mums! Jag ska snart börja på de sista inlämningarna vi har kvar i skolan, lika bra att få det gjort så man kan slappna av mer sista tiden.

Ikväll har jag och Emelie lite planer för grillkväll i Rålis. Har frågat några vänner, så får se vilka som är med på idén.. Nu ska jag äta vidare innan jag börjar med pluggandet. Vi hörs senare. Läger upp lite bilder på brunchen så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0