Derby @ måndag

Hallå!

Från att ha varit hes och haft ont i halsen så har nu flunsan gått över i en riktigt förkylning med rethosta. Well, eländigheterna kommer iallafall ut! Dock är jag hemma från skolan även idag, så blir inget rix fm i kungsan ikväll för mig inte. Jag får ta igen det någon annan gång i sommar. Kanske nere i Båstad. Såg att rix fm kommer dit samma vecka som fösta tennisveckan är. SKOJ!

Juste, jag ringde precis till Ticnet och beställde tre biljetter till derbyt på Råsunda @ måndag. DIF - AIK spelar och jag och Emelie ska stå i gnaget klacken. Beställde tre biljetter eftersom min bror ska ha en också. Men han ska gå med sina kompisar som redan köpt biljetter. Vra ett tag sen jag var på gnaget match, så nu ska vi heja!Så hoppas bara på att jag blir frisk (Peppar, peppar!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0