back to sweden

Godmorgon.

Nu kom jag och Emelie precis in hos Emelies framor på odeplan. Hemresan gick bra, sov betydligt mer än ditresan. Visst var det jobbigt att sitta still och hårt att försöka sova, men det funkade iallafall. Och jag behövde det verkligen. Speciellt med tanke på att jag ska följa med Camilla och Corat på tävling idag, men också för att jag på en natt och en dag (fredag natt, lördag dag) sovit totalt 2 timmar. Gääsp!

Men så är väl kraven av att vara ute på äventyr.. Nu är denna Oslo resa över. Vi har haft det mycket trevligt trots att vi reste (satt i bussen) under längre tid än själv norge vistelsen. Men vi hann iallafall träffa roligt folk och se den norska huvudstaden. Bilder tog vi också. Dom kommer upp lite senare när jag har tid att lägga över dom på datorn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0