Veckosammanfattning

Har varit lite dålig på att uppdatera, Igen! Det är rätt mycket nu såhär innan studenten. Skolsaker som ska bli klara, kläder som ska köpas och mycket mycket annat som ska planeras. Sen har jag också passat på att jobba lite extra på kvällarna.

Men för att redogöra denna vecka lite kortfattat så tänkte jag att jag lägger upp en liten vecksammanfattning..
Måndag: Tog en rejäl sovmorgon efter en lång och påfrestande (varm) helg. Vaknade vid 1 och hade första lektionensola skola hem
Tisdag: Började dagen med en lång och skön sovmorgon. Vaknade vi ett och hade skola vid tre. Tog med mig ridsakerna jag skulle ha med mig ut till vallnetuna där jag på eftermiddagen skulle provrida en medryttarhäst. Han var verkligen urgullig. Rätt liten men jättefin och jag kände verkligen att vi hade något att utvecklas tillsammans. Hoppade även några små hinder och han käöndes kanon. SKa ut dit igen på lördag och eftersom det inte blev några bilder denna gång så ska jag se till att ta några till helgen.
Onsdag: jensen kampen ta med billy jobba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0